Galerie

Și a fost… ZEN

Zilele Educației Nonformale și evenimentele noastre au venit și s-au terminat.

Am lăsat în urmă febra pregătirilor și oboseala și am rămas cu bucuria reușitelor.

Aspecte de la Atelierul de media online pentru adolescenți

Aspecte din jocul-serial Harap Alb

Ne-am bucurat de spațiul generos al Centrului pentru elevi și părinți, la care am avut acces datorită partenerului-gazdă. Școala Generală 64, Ferdinand I din sectorul 2, ne-am bucrat de bucuria adolescenților și tinerilor care au participat la atelierele de media online și de entuziasmul copiilor din clasa a IV-a care au participat, alături de învățătoarea lor, un pedagog excepțional – Dna Maria Mihai, la cele două sesiuni de pregătire și la primul episod al jocului formativ Vreau să fiu Harap Alb.

Ne-am bucurat pentru că, alături de noi am avut o echipă extraordinară de voluntari – Dna Stela Baron – o altă excepțională învățătoare și o talentată compozitoare de cântece și jocuri pentru copii, în rolul Sfintei Duminci, două tinere pasionate studente la psihologie – Mirela Măzăreanu și Sofia Ungureanu, Alina Ion, cu frumoasele ei jocuri de comunicare și echipa de tineri de la Generați@ XX1 – Irina, Andreea, Cristina, Anais, Alexandra, Răzvan și Andi.

Ne-am bucurat și pentru că am putut împărăși din experiența trainerilor din echipa IRSCA Gifted Education, partenerii noștri de consorțiu, care au desfășurat în centru, alături de noi, unul din evenimentele lor dedicate ZEN – Teatrul labirint.

Și ne bucurăm că avem acum și un bogat material de studiu, care ne va permite să ne îmbunătățim metodele de lucru, evident nonformale.

Pentru că ne așteaptă alte episoade din jocul-serial harap Alb și multe alte proiecte pe care ne-am propus să le desfășurăm atât la Scoala generală 64 și la Centrul pentru elevi și părinți din sectorul 2, cât și în alte școli și licee din capitală, alături de partenerii noștri din Consorțiul ACORD.

Rodica Bărbuță

Lasă un răspuns

